Friday, April 17, 2009

ZZ lagi...

Memang sedang sibuk ketika ini... Final exam dah menyapa....

Hmmm sibuk... sibuk juga... tapi dia yang sorang ni tetap menjengah dalam fikiran. Tak boleh tidak dalam seharipun untuk AbgLan tak fikir tentang dia. Bangun subuh... teringat... dah solat kah dia? Masa nak sarapan tu teringat lagi... sarapan apa dia pagi ni? Makan tengah hari... solat Zuhur, solat Asar, solat Maghrib, solat Isyak... teringat lagi dan lagi... entah sampai berapa kali... Setiap kali itu jugalah doa tidak pernah lekang buat dia. Semoga semua urusan dipermudahkan hari ini... diberi keselamatan... dikurniakan akhlak yang baik.. kesihatan yang baik... dan segala-galanya lah...

Dia sekarang ni kerja "suka-suka" katanya... Dia memang tak suka duduk diam. Dia keja ikut Abah dia. Abah yang reallyyyyyyy.... fuhhhh... best! Penyayang sangat! Macam dia jugalah... penyayang n very neat!

Bulan 4 ni kerja di ofis Abah dia memang berlambak-lambak dan urgent! Kena siap sebelum 30 April. Tiap-tiap tahun macam tu. Datang bulan 4 jer... naik histeria dibuatnya anak-anak buah Abah dia tu...! Mujur dia datang bantu abah dia. Walaupun dia masih di peringkat belajar... tapi... dia seorang yang optimis, dan eager to learn... and... quickly pick up pula tu...

Dalam pada dia membantu Abah dia di ofis tu... dengar-dengarnya... ramai pula cowok-cowok... yang ganteng dan yang tidak ganteng pun ada hati nak memotong barisan...Cissss....! Menyampah aku tau tak. Tapi tak apa... Allah itu maha adil dan maha mengetahui... AbgLan cuma mampu berdoa dan bertawakkal saja. Yang lain-lain tu... kerja Allah...

Tapi... AbgLan masih terlalu sayang akan dia... AbgLan takut kehilangan dia... Arrrghhhhh tidak!!!!!!!

Ok ok.... nak gi solat dulu lepas ni... doa banyak-banyak dan nak sambung study!

1 comments:

my name is KARL said...

owh ok

it's my fault

rupenya nk kne click komen kat atas hahaha

sori