Monday, January 19, 2009

AJL 23... Menyembang di Blog StacyAF6

Semalam menonton AJL23. Persembahan Stacy memang cukup mantap! Tarian yang unik, kemas dan kreatif. Cuma Lan rasa Stacy dan penari-penari kena tambah sikit elemen-elemen cerita / lakonan yang boleh menceritakan kisah dalam lagu Aku Stacy tu.

Lan teringin sangat nak dedicate "Lagu Kita" nyanyian Aizat untuk adik. Adik dengarkan betul-betul setiap bait kata-katanyer. Masa Aizat nyanyi kat pentas tu.. Lan rasa macam abang yang berdiri kat situ.... Chewahhhh... dan parah dah ni. Truk tol aku ni.

Sampai tidur malam tu pun asyik teringat-ingatkan "Lagu Kita". Rasa dalam macam ada bengkak dalam hati ni... cissss!!! Tak guna tol!!!

Apa lagi... abis jer kuliah jam 1 pm hari ni trus masuk Blog Stacy Frenz. Punyalah meluah perasaan abis-abisan kat kawan-kawan dlm blog tu.

Ni ha... Lan copy paste apa yang dah Lan bualkan dengan dorang kat sana. Mula-mula nyamar jadi Anon dulu... he he he silakan..

Anon0182: napa urang senang2 jer dpt gf...
Anon0182: jady mo jawap ka?

Jady: sebab hensem kali kan
Anon0182: ya ka... ko rasa aku ni ensem ka tdk?
Jady: anon... ko jgn cari indon girl yah
Anon0182: Cisss....
Anon0182: yuckssss.....

Jady: tapi hensem lagi aku ok.. ••
Anon0182: jap ah jady... aku daftar dulu
Nienakariena: lucu kamu nih
AbangLan: he he
Jady: niena...ko ada bf sudah ka
AbangLan: aku si anon tadi ni...
Jady: ya mmg hensem pun....
Nienakariena: ada jady
GadisDupang: abg lannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
GadisDupang: abg lan..zaza mana ek?????
TepungPelita: abg lan
AbangLan: ZAZA.... ???
GadisDupang: hahahah
AbangLan: ABGLAN PUN CARI DIA
GadisDupang: uikk
AbangLan: NTAH MANA LAH DIA HILANG NI
GadisDupang: abg lan suda dapat zaza ek????
AbangLan: HE HE HE... GADIS... NANTI MUNGKIN DI SYURGA... HE HE HE
GadisDupang: hahahahha
AbangLan: TU LAH... SIAN ABGLAN NI...ZZ TU... JA'AT BAH
GadisDupang: wakakka napa plak dia jaat???
GadisDupang: baik bah dia tu ••

AbangLan: JA'AT LER.... SBB MAKE DON NO JER DGN KITA
GadisDupang: hahhahaha
TepungPelita: hmmm
AbangLan: NDA PA LARRR....
TepungPelita: abg lan x nampak ke??
AbangLan: NAMPAK LAH NIK...
TepungPelita: ya kaa?? nampak?? hahah
AbangLan: NAMPAK LER...
TepungPelita: yer abg lann
AbangLan: yaaannn
GadisDupang: wahhh abg lan
AbangLan: he he he
GadisDupang: kim salam sama zaza ar abg lan
AbangLan: insyaallah...
TepungPelita: penat nyer semalam aduhh
AbangLan: penat wat apa nik?
TepungPelita: g ajl laa
AbangLan: penat menari ker...?
TepungPelita: sakit rahang2 aq
Islandlady06: hye nik....
JezzySUNSHINE: wwwaahh nik
Islandlady06: hye lan...
AbangLan: jerit2 la tu yer...
AbangLan:
Persembahan Aizat smlm tu macam ada kena mengena ja dgn aku... hishhh... best tol
GadisDupang: wakakaka abg lan
Jady: kenapa konon
AbangLan: ya bah yann...seni katanya tu... hishhhh
GadisDupang: wahhhhhhhhhh
AbangLan: bikin teringat2 ja ama dia
GadisDupang: harusnya takkan ku biarkan engkau pergi...
AbangLan: bukan itu la yan... lagu kita bah itu tajuknya..
GadisDupang: abg lan bila nak pinang dia????
AbangLan: masih kicik ma dia...
GadisDupang: besar suda bah tu buleh kawen suda
AbangLan: hishh ko ni... mana dia mo dgn org yg nda da apa2 ni...
AbangLan: sapa la aku ni...
GadisDupang: uikk
AbangLan: bukan ada duit pun...
GadisDupang: rendah diri plak abg lan ne..ishkk
AbangLan: ya lorrr... butul maa...
GadisDupang: abg lan encem
AbangLan: lain la kalu mcm dato k ka...
GadisDupang: tu kelebihan abg lan
Islandlady06: lan cpt balek labuan.. bnyak awek lawa mnanti lan... hahahaha
TepungPelita: dato k kaya??? *lol8
AbangLan: dia ckp... encem bukan jaminan kebahagiaan.... ko nda sedih ka dgr mcm tu
GadisDupang: abg lan kawen la sama sia
Islandlady06: wahhhhhhhhhhhhhh yan....
Islandlady06: yup encem bkn mjamin kekayaan...
TepungPelita: <<<> tak kaya
AbangLan: hisshhh... sedih taw banglan...

GadisDupang: duit pon bukan menjamin kebahagian
Mia: ensem atau kaya tak penting. yang penting keikhlasan
AbangLan: eh... abg lan memang ikhlas pun... bukan main2
Islandlady06: <<<<<<<<<<<<<<<<>
AbangLan: nda mo ingat2 sdh ama dia tpi... ada ja org yg tlg kasi ingat aku sama dia..
Islandlady06: kalo ader duwet on kalo ht skt, x bhagia... x guna jugak kan hehehehehe
AbangLan: cthnya... mama lan... selalu ja calling2 dia...
GadisDupang: mama abg lan suka ama dia ka??
AbangLan: kakak2 abglan pun satu... sikit2 dia... skit2 dia ja dorang tanya
GadisDupang: suruh mama abg lan p pinang dia jak
AbangLan: kalu dorang calling kena layan... kalu abglan... kim salam ja dia mo layan
GadisDupang: sian abg lan
Islandlady06: <<<<<<<<<<<<<<<<<<<>
AbangLan: sedihhhh.... gilaaa....
Islandlady06: lan abar lan... heheheheehe
AbangLan: aduiii.... apalah...ni tahap emosional udah ni... ha ha ha
GadisDupang: ishkk zaza ne..jual mahal lagik sama abg lan..aduiii22
AbangLan: sori la korang yg jadi mangsa... dengar suma luahan prasaan
GadisDupang: mai cne no zaza...sia tolong abg lan pikat zaza
AbangLan: tapi nda pa... semua yg baik tu dtg dr Allah... ada hikmah bah semua tu...
GadisDupang: ishkk zaza ne..jual mahal lagik sama abg lan..aduiii22
GadisDupang: hehehe..betol tu abg lan

GadisDupang: abg lan sabar2 ar

AbangLan: ok.. ok... lama udah bersabar ni
GadisDupang: juduh x akan kemana2 bah
Islandlady06: wahhhhhhhhhh yan2... semenjak dah chenta dgn mr.lobess... dah pndai cerita cinta
AbangLan: ohooo... lobess ya?
AbangLan: ngam la tu... sama2 minat stacy
Islandlady06: yup lan...
Islandlady06: hehehhhe best lan.. kt cni dah ramai ahli SFC bercinta
Islandlady06: mudah2an kekal selamanya kan
AbangLan: bgus2
AbangLan: amiinnn lady

Islandlady06: apa kurang lan dan zaza.. sama2 pon mnt stacy kan
AbangLan: ya lady... tapi kenal lama sblum stacy masuk af
TepungPelita: uhuk2
Islandlady06: bgs lah tu lan... kdgkala dlm phunungan x perlu terburu2
AbangLan: kan lady...
Islandlady06: yer lan...
AbangLan: tu lah... anggap saja sbg takdir Allah
Islandlady06: kalo kte siyes syg kt org tu lan.. kte snggup tunggu dia kan
Anon4061: huhuhuhu... slalu jeles klu nampak kwn p dating
AbangLan: Anon... tak yah jeles larrr.
AbangLan: Abglan pun kalu jadi bercinta... tak mo dating2 berdua2an. bahaya..
TepungPelita: <<<>
AbangLan: Kawin duluk baru dating he he he
AbangLan: kita kena jaga maruah ppuan yg kita sayang
AbangLan: Abglan pun mo out jugak la yer...mo tengok puaka niyang rapik... Assalamualaikum... babai ~~~out~~~


Hm.. tu jer... penat meng-copy n paste. Sebenarnya.. ada ramai lagi yang chat sesama tadik... ada 15 org online. Terlupa pula say thanks n minta mahap dgn dorang tadik... Hish.. teruk tol aku ni... Anyway kawan-kawanku... tengkiu sebab jadi temanku. Maaf andainya ada yang terguris hati yer... Muaaaahhhxxx!!

4 comments:

Fifiey82 said...

sabar bah lan... bak kata yan2 ada juduh x kemana... ekekke pandai sdh sikarang ini yan2.. mklumlah becenta sama lobesss... bah lan konsentret study kau dulu ah...

(¯`(¯`·.~ Ary.Ahmad ~.·´¯)´¯) said...

astagakkkk!!! nama kuh pon ada sana! hehehe...bang lan..dun wori...mgkin ada sbb zaza buat mcm tu, believe in takdir k...kalau ada juduh, x kemana...hehe ;-)

(¯`(¯`·.~ Ary.Ahmad ~.·´¯)´¯) said...

kepada sis fifi nur bayah...aiyakkk! kat sini pon dia ada ka??? wakakaka =P

Anonymous said...

Just want to say what a great blog you got here!
I've been around for quite a lot of time, but finally decided to show my appreciation of your work!

Thumbs up, and keep it going!

Cheers
Christian, iwspo.net